De vliegreis

4 juli 2017 - Ho Chi Minh City, Vietnam

Hallo lieve mensen!
Daar zijn we dan.. eindelijk in Saigon (Ho Chi Min city) om 21:50 uur vertrok ons vliegtuig richting Dubai, het was gelukkig een goede vlucht! Teus heeft uiteraard weer geweldige plekken bij de nooduitgang geregeld, waar hij ook "hoorbaar" van genoot. Op Dubai hebben we ongeveer 2 uur moeten wachten voor we weer konden boarden, en ook die vlucht ging mooi op tijd! Hier probeerde Teus ook nog geweldige plekken te reserveren maar dit mocht helaas niet baten. Maar dat maakte voor Liset niet uit ook zij heeft dit goed van zich laten "horen" maar dat was helaas/gelukkig van korte duur! Om een ellendig lang verhaal over een vliegreis kort te maken... we hadden 2 goeie vluchten alleen het laatste stukje een beetje turbulentie! Op Dubai een hotel geboekt; My Anh 120 Saigon hotel. Inclusief shuttelservice maar volgens meneer Eric waren we goedkoper uit om het gewoon zelf te regelen! Dus onze reis begint met vol vertrouwen in de Vietnamees! Op het vliegveld een taxi en een nieuwe simkaart geregeld en lekker vanuit de taxi naar het hotel gelopen door de regen... nu lekker slapen morgen weer lekker op tijd de wekker af laten gaan om de stad te verkennen!

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Greke: