Cham island - Hoi An

18 juli 2017 - Hoi An, Vietnam

Na het ontbijt hebben we met al de Europeanen verzameld, we wachten op een telefoontje dat de speedboot er aan komt. We krijgen een telefoontje dat hij een uur vertraagd is, maar het goeie nieuws is dat we al een bootje met toeristen zagen dus van een tyfoon geen sprake gelukkig. Na het telefoontje zijn we naar de haven gegaan, daar kwam een speedboot aan iets groter dan die van pa en ma van de Biezen (9 persoons) daar moeten we dus alle 16 in samen met al onze backpacks! En we komen er ook nog achter dat er al 4 mensen inzitten + nog de bestuurder! We vertrekken dus met 21 personen weer naar het vaste land met een snelheid van 70km per uur en over behoorlijk hoge golven! Maar het goeie nieuws was dat we zwemvesten aanhebben! Haha.. we worden afgezet bij de haven en daarna wordt iedereen naar zn hotel gebracht voor 20.000 dong dat was een een hele goeie deal zowel voor ons als voor hun! We slapen nog een nachtje in dezelfde villa in Hoi An. We worden weer als familie ontvangen en Teus zijn pak hangt al klaar, die is bijna perfect nog iets van de mouwen af en dan is hij klaar. Lisette kon het niet laten om nog 2 jurkjes te bestellen dus die zijn vanavond klaar. We worden uitgenodigd om samen met de familie en de hostes te lunchen, alleen de hostes kan Engels maar ze konden allemaal erg hard lachen om de foto van Teus en de eigenaresse! Wat we eigenlijk op Cham Island hadden willen doen dat doen we dan vandaag maar bij de villa en dat is lekker relaxen aan het zwembad. De jurkjes zijn super leuk geworden, en nu nog kijken hoe we het allemaal mee gaan krijgen! Vanavond eten we lekker bij een Grieks restaurant "Mix" wat een heerlijk (Europees) eten hebben ze daar! Bij thuiskomst willen de kinderen van de eigenaresse nog even mee naar onze kamer, dus wij hebben weer vriendjes gemaakt! Slaap lekker maar weer!

1. Clementina:
    18 juli 2017
    Mooi pak en jurkje! Relax ze!