Dag 2 Saigon ( Ho Chi Minh )

5 juli 2017 - Ho Chi Minh City, Vietnam

We hebben heerliik geslapen ondanks er af en toe een dikke veer van het matras in onze rug stak, maaar een hard matras is het beste toch;) .. er zat geen ontbijt bij onze reservering maar aangezien wij sinds gisteren ook bij de miljonairs horen ( €450,- is 11.520.000,- Vietnamese Dong) hadden wij wel zin in een lekker Europees ontbijtje! We hebben wat rondgewandeld en alle hoogtepunten van de stad bekeken, onder andere het oorlogsmuseum het gemeentehuis en wat marktjes! In de avond zijn we eerst naar de Chill Sky bar gegaan met een prachtig uitzicht! Daar hebben we nog een Amerikaan en een stel uit Nunspeet ontmoet en onze ervaringen mee uitgewisseld! Daarna moesten we ons nog haasten om naar wat touroperators te gaan om onze route voor morgen uit te stippelen maar dat leek ons allemaal niet zo interessant dus morgen maar heel vroeg uit de veren om zelf maar iets te regelen...  Als afsluiter nog even wat streetfood proberen maar het idee van katten, honden, ratten en kikkervlees nam de overhand, maar dat zat vooral tussen onze oren! Haha! Oja en ze gebruiken hier alle organen van het dier om te eten....