Hoi An

14 juli 2017 - Hoi An, Vietnam

Vanmorgen beginnen we de dag weer met een lekker ontbijtje in onze villa. Vandaag gaan we een pak en een jurkje laten maken bij de eigenaresse van de villa. Lisette begint met het uitzoeken van een patroon en daarna de kleur en de stof. De mevrouw neemt onze maten op en ondertussen heeft Teus ook een mooie stof uitgezocht. Omdat Liset nog twijfelt over katoen/zijde of satijn gaan we toch even bij de fabriek kijken Teus mocht bij de man achterop en Liset bij zijn vrouw. Het is een piepklein winkeltje helemaal volgestapeld met stoffen. Ze verteld ons dat het vanavond al af is, dus we zijn heeeel benieuwd!

We relaxen wat bij het zwembad en wachten ondertussen op de eigenaar van mogelijk ons volgende verblijf op de Cham islands.
Een leuk gesprek gehad met de mevrouw, wij hebben voor 2 nachten geboekt bij de homestay van haar moeder. Op het eiland heb je alleen maar homestays wat inhoud dat er geen restaurants en winkels zijn, we eten dus bij de moeder van Kim die volgens haar erg goed kan koken! Ook kunnen jullie de komende dagen geen verhaaltje van ons verwachten omdat daar nog geen wifi is en we niet zeker weten of er wel mobiel internet is! Totaly relaxing zoals ze zelf zegt haha!

Vanavond gaan we lekker in het gezellige centrum eten en lopen nog een keer langs de winkeltjes. Eenmaal weer bij onze villa hangt onze kleding al klaar en kunnen we het passen. Liset haar kleding zit perfect maar aan Teus zn pak-jasje valt nog wel wat te sleutelen en dat gaat ze nog aanpassen. Morgen vertrekken we naar Cham Island en daarna verblijven we nog 1 nacht in deze villa zodat we gelijk Teus zn pak op kunnen halen.